« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Proponowany porządek obrad :

1) Sprawy regulaminowe:

2) Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności,

2. Informacja z pracy Wójta Gminy między Sesjami.

3. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:

3) zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków w ramach środków pozyskanych z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków nr druku 32

4) zaopiniowania projektu granicy pasa technicznego wzdłuż wybrzeża Morza Bałtyckiego na terenie gminy Kołobrzeg nr druku 33

5) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kołobrzeg dla obrębu Niekanin nr druku 34

6) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kołobrzeg dla obrębu Przećmino nr druku 35,

9) przyjęcia Programu współpracy Gminy Kołobrzeg z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025 nr druku 38,

11) określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Kołobrzeg nr druku 40

4. Informacje i zapytania sołtysów

5. Interpelacje i zapytania radnych

6. Komunikaty i informacje.

7. Zamknięcie Sesji.

8. Informacja przewodniczącego Rady Gminy

« Powrót do strony głównej