Porządek obrad
1)
Zatwierdzenie porządku obrad,
2)
Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności,
2.
Informacja z pracy Wójta Gminy między Sesjami.
3.
Informacje i zapytania sołtysów.
4.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1)
zmian w budżecie gminy na 2025 rok nr druku 83,
2)
zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Kołobrzeg na lata 2025 – 2034 nr druku 84,
3)
wyrażenia zgody na rozwiązanie porozumienia międzygminnego Nr EKS.031.1.2022, zawartego pomiędzy Gminą Miasto Kołobrzeg, a Gminą Kołobrzeg nr druku 85,
4)
oddania w dzierżawę nieruchomości gruntowej położonej w obrębie ewidencyjnym Drzonowo nr druku 86,
5)
zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych nr druku 87,
6)
zbycia części nieruchomości gruntowej nr druku 88
7)
w sprawie określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii Rozwoju Gminy Kołobrzeg na lata 2026-2035, w tym trybu konsultacji nr druku 89
8)
rozpatrzenia petycji nr druku 90,
9)
przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Kołobrzeg na rok 2025 nr druku 91,
10)
zatwierdzenia planów pracy Komisji stałych Rady Gminy Kołobrzeg na 2025 rok nr druku 92.
5.
Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Wolne wnioski i oświadczenia.
8.
Komunikaty i informacje.