Porządek obrad
1)
Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności,
2)
Zatwierdzenie porządku obrad,
2.
Informacja z pracy Wójta Gminy między Sesjami.
3.
Informacje i zapytania sołtysów.
4.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1)
udzielenia pomocy finansowej Województwu Zachodniopomorskiemu nr druku 93,
2)
udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kołobrzeskiego nr druku 94,
3)
zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Kołobrzeg na lata 2025 – 2034 nr druku 95,
4)
zmian w budżecie gminy na 2025 rok nr druku 96,
5)
przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Kołobrzeg w 2025 rok nr druku 97,
6)
wykazu kąpielisk oraz określenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Kołobrzeg na rok 2025 nr druku 98,
7)
trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Kołobrzeg przez osoby fizyczne lub prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania nr druku 99,
8)
sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w uchwałach zmieniających uchwalę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty oraz stawki za pojemnik o określonej pojemności nr druku 100,
9)
przystąpienia Gminy Kołobrzeg do klastra energii pn. Klaster Rozwoju Samowystarczalności Energetycznej nr druku 101,
10)
przyjęcia Gminnego Programu profilaktyki raka piersi wśród kobiet zamieszkujących w Gminie Kołobrzeg w wieku 25+. nr druku 102,
11)
ustalenia strefy płatnego parkowania oraz opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych na terenie Gminy Kołobrzeg w miejscowości Grzybowo oraz sposobu ich pobierania nr druku 103.
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Wolne wnioski i oświadczenia.
7.
Komunikaty i informacje.