« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności,

2) Zatwierdzenie porządku obrad,

2. Informacja z pracy Wójta Gminy między Sesjami.

3. Informacje i zapytania sołtysów.

4. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:

6) wykazu kąpielisk oraz określenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Kołobrzeg na rok 2025 nr druku 98,

7) trybu udzielania i rozliczania dotacji dla przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Kołobrzeg przez osoby fizyczne lub prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania nr druku 99,

8) sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w uchwałach zmieniających uchwalę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty oraz stawki za pojemnik o określonej pojemności nr druku 100,

9) przystąpienia Gminy Kołobrzeg do klastra energii pn. Klaster Rozwoju Samowystarczalności Energetycznej nr druku 101,

11) ustalenia strefy płatnego parkowania oraz opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych na terenie Gminy Kołobrzeg w miejscowości Grzybowo oraz sposobu ich pobierania nr druku 103.

5. Interpelacje i zapytania radnych.

6. Wolne wnioski i oświadczenia.

7. Komunikaty i informacje.

8. Zamknięcie Sesji.

« Powrót do strony głównej