Porządek obrad
1)
Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności,
2)
Zatwierdzenie porządku obrad,
2.
Informacja z pracy Wójta Gminy między Sesjami.
3.
Zapytania i informacje składane przez sołtysów,
4.
Raport o stanie Gminy Kołobrzeg za 2024 rok.
1)
rozpatrzenie raportu przez Radę Gminy Kołobrzeg i debata nad raportem,
2)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Wójtowi Gminy Kołobrzeg nr druku 112,
5.
Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Kołobrzeg za 2024 rok i podjęcie uchwał:
1)
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2024 rok nr druku 113,
2)
zapoznanie się z Uchwałą Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Kołobrzeg sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok,
3)
zapoznanie się z wnioskiem Komisji Rewizyjnej Rady Gminy o wykonaniu budżetu Gminy Kołobrzeg za 2024 rok i udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Kołobrzeg
4)
zapoznanie się z Uchwałą Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok,
5)
dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Kołobrzeg za 2024 rok.
6)
podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2024 nr druku 114
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1)
zmiany uchwały Nr XXXVIII/360/2018 Rady Gminy Kołobrzeg z dnia 26 września 2018 r. w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży oraz poza miejscem sprzedaży, a także zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie Gminy Kołobrzeg nr druku 115
2)
uzgodnienia projektu granicy pasa ochronnego wzdłuż wybrzeża Morza Bałtyckiego na terenie gminy Kołobrzeg nr druku 116.
7.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Komunikaty i informacje.