« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności,

2) Zatwierdzenie porządku obrad,

2. Informacja z pracy Wójta Gminy między Sesjami.

3. Zapytania i informacje składane przez sołtysów,

4. Raport o stanie Gminy Kołobrzeg za 2024 rok.

1) rozpatrzenie raportu przez Radę Gminy Kołobrzeg i debata nad raportem,

2) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Wójtowi Gminy Kołobrzeg nr druku 112,

5. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Kołobrzeg za 2024 rok i podjęcie uchwał:

1) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2024 rok nr druku 113,

2) zapoznanie się z Uchwałą Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Kołobrzeg sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok,

3) zapoznanie się z wnioskiem Komisji Rewizyjnej Rady Gminy o wykonaniu budżetu Gminy Kołobrzeg za 2024 rok i udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Kołobrzeg

4) zapoznanie się z Uchwałą Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok,

5) dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Kołobrzeg za 2024 rok.

6) podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2024 nr druku 114

6. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:

1) zmiany uchwały Nr XXXVIII/360/2018 Rady Gminy Kołobrzeg z dnia 26 września 2018 r. w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży oraz poza miejscem sprzedaży, a także zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie Gminy Kołobrzeg nr druku 115

2) uzgodnienia projektu granicy pasa ochronnego wzdłuż wybrzeża Morza Bałtyckiego na terenie gminy Kołobrzeg nr druku 116.

7. Interpelacje i zapytania radnych.

8. Komunikaty i informacje.

9. Zamknięcie Sesji.

« Powrót do strony głównej