Porządek obrad
1.
Proponowany porządek obrad :
2)
Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności,
2.
Zatwierdzenie porządku obrad,
3.
Informacja z pracy Wójta Gminy między Sesjami.
4.
Informacje i zapytania sołtysów.
5.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1)
zmian w budżecie gminy na 2025 rok nr druku 137,
2)
zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Kołobrzeg na lat 2025-2034 nr druku 138,
3)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości nr druku 139,
4)
zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty oraz stawki za pojemnik o określonej pojemności nr druku 140,
5)
zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom Gminy Kołobrzeg nr druku 141,
6)
przyjęcia Programu współpracy Gminy Kołobrzeg z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026 nr druku 142
7)
wyrażenia zgody na zbycie części nieruchomości gruntowej ( ob. ew. Grzybowo działka 107/53 ) nr druku 143,
8)
wyrażenia zgody na zbycie części nieruchomości ( ob. ew. Grzybowo) nr druku 144,
9)
wyrażenia zgody na zbycie części nieruchomości gruntowej ( ob. ew. Dźwirzyno) nr druku 145,
10)
zlecenia Komisji Rewizyjnej przeprowadzenia kontroli problemowej nr druku 146.
11)
W sprawie zmiany uchwały w sprawie składu osobowego Komisji Rewizyjnej
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Wolne wnioski i oświadczenia ,